Veelgestelde vragen » Indenty

Veelgestelde vragen

Waarover kan ik rapporteren?

blank
De Indenty rapportagetool in één minuut uitgelegd

Kan ik rapporteren over Google Analytics?
Ja, wij bieden u de optie om te rapporteren over Google Analytics. Meer informatie over Google Analytics kunt u vinden op de Google Analytics pagina.
Ik wil graag rapporteren over Google AdWords, kan dit?
Ja, er is de optie over Google AdWords op te rapporteren. We laten de belangrijkste gegevens van het gekoppelde AdWords account zien, voor meer informatie over Google AdWords binnen de rapportage zie de Google AdWords pagina.
Kan ik rapporteren over Zoekmachine Optimalisatie (SEO)?
Ja, indien u de Google Search Console gekoppeld heeft kunt u rapporteren over de SEO prestaties van uw klanten. Voor meer informatie over SEO rapportages kijk op onze Search Console pagina.
Kan ik ook over Facebook rapporteren?
Ja, het is mogelijk om Facebook op te nemen in de rapportage. Zo geeft u een gemakkelijk inzicht in de behaalde Facebook resultaten met de zelfde look-and-feel van de andere bronnen voor een duidelijk professioneel rapport. Kijk op onze Facebook bronpagina voor een overzicht van de functies.
Ik heb klanten die gebruik maken van Bing Ads, kan ik dit opnemen in de rapportage?
Ja het is mogelijk om de resultaten van Bing Ads weer te geven in de rapportage. Na het eenvoudige koppelproces worden deze resultaten in kaart gebracht. Voor meer informatie over Bing Ads in de rapportage kijk op onze Bing pagina.
Ik wil graag duidelijk inzicht geven in de YouTube prestaties van mijn klant, is dit mogelijk?
Ja, de rapportage biedt de mogelijkheid om over behaalde YouTube prestaties te rapporteren. Zo kunt u eenvoudig aan uw klanten laten zien hoe het er met de pagina aan toe gaat. Voor meer informatie kunt u hier terecht.
Ik maak voor mijn klanten gebruik van de Google Search Console, is dit ook opgenomen in de rapportage?
Ja, de rapportage kan data ophalen uit de Google Search Console dus wij kunnen u laten zien hoe vaak de website organisch weergegeven is. Op onze Search Console pagina.
Ik wil mijn klanten graag een makkelijk overzicht geven van potentiele leads, kan Indenty me hierbij helpen?
Na het koppelen van Google Analytics, geeft de rapportage een duidelijk overzicht van welke bedrijven de website hebben bezocht. In één overzicht de bedrijfsnaam, de bezochte pagina’s en het aantal bezoekers op deze pagina.
Ik wil graag rapporteren over een andere bron, is dit mogelijk?
Op het moment dat u graag wilt rapporteren over een bron die wij nog niet aanbieden, kunnen we altijd samen kijken naar de mogelijkheden. We blijven voortdurend nieuwe bronnen toe voegen om het rapporteren zo nog completer te kunnen maken.

Vragen over de functionaliteit?

blank
Wat kan de Indenty rapportage wat Google Analytics niet kan?
De rapportage van Indenty haalt automatisch alle belangrijke data op en plaatst die in één duidelijk overzicht terwijl dit bij Analytics handmatig geëxporteerd moet worden naar bijvoorbeeld Excel. De rapportage laat u duidelijke data zien met behulp van verschillende types grafieken en/of tabellen.

Andere toevoegingen zijn:

  • Te downloaden als PDF of weer te geven als een URL in uw browser.
  • Analytics data delen zonder uw inloggegevens uit handen te geven.
  • Bepaal zelf welke data u wel en niet laat zien in de rapportage.
  • Keuze uit verschillende soorten grafieken
  • Ook een overzicht van uw andere bronnen in hetzelfde overzichtelijke rapport (Google AdWords, Facebook, MailChimp, etc.).
Kan Indenty wijzigingen aanbrengen in mijn gekoppelde bronnen, bijvoorbeeld in mijn Google Analytics of AdWords accounts?
Nee, de rapportage van Indenty heeft alleen lees-rechten nodig om te rapporteren over de beschikbare bronnen en wij kunnen dus geen wijzigingen aanbrengen. Wij gebruiken deze gegevens alleen voor de rapportage doeleinden.
Kan ik de volgorde van de bronnen in mijn rapportage veranderen?
Ja, u kunt de volgorde zelf aanpassen door naar instellingen te gaan en in het hoofdstukoverzicht de bronnen te slepen. Voor een stap voor stap uitleg kunt u gebruik maken van de handleiding.
Google Mijn Bedrijf laat geen data zien, wat nu?
Het kan zijn dat Google Mijn Bedrijf geen data laat zien, dit komt omdat data over de laatste 4 dagen niet opgehaald kan worden. Wanneer u Mijn Bedrijf dus gekoppeld heeft duurt het 4 dagen voordat u data ziet.

Wanneer u dus een periode selecteert met daarin afgelopen 4 dagen, dan zal er bij die 4 dagen geen data worden weergegeven.

Ik heb een bron gekoppeld alleen er wordt geen data weergegeven, waarom niet?
Dit kan het geval zijn wanneer u bijvoorbeeld de Google Analytics of de Google Search Console van een klant pas recent hebt ingesteld, wij laten alleen data zien wanneer er data is.
Ik wil bepaalde onderdelen waarover gerapporteerd wordt liever niet aan mijn klanten laten zien, kan dit?
Binnen de rapportage kunt u bij de instellingen hoofdstukken aan en uit zetten om zo bijvoorbeeld een hele bron niet weer te geven. Wilt u slechts een onderdeel van een bron niet laten zien? Dan kunt u bij de instellingen widgets verbergen, ook heeft u de optie om binnen een widgets bepaalde KPI’s uit te schakelen. Er staat stap voor stap uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat in de handleiding.
Hoe deel ik de rapportage met mijn klanten?
De rapportage is te delen door de directe URL naar uw klant te sturen, uw klanten kunnen deze dan zelf openen. Het enige verschil is dat uw klant niet bij de instellingen kan en dus alleen kan zien wat u wilt dat deze ziet.
Ik wil graag rapporteren naar mijn klanten alleen ik wil niet dat ze weten dat ik het rapporteren uit handen geef, kan dit?
Alle rapportages zijn geheel White Label en in de look-and-feel van uw bedrijf, zo maakt de rapportage gebruik van uw eigen kleuren en logo. De URL van de rapportage laat dus niet zien dat u gebruikt maakt van de Indenty rapportage.

Bekijk onze voorbeeld rapportages

blank
Totaalvoorbeelden
Google Mijn Bedrijf

Google Mijn Bedrijf – Rapportage
Google Mijn Bedrijf – Dashboard
*Google geeft de Mijn Bedrijf data van de afgelopen 4 dagen niet vrij en hier kan dus niet over gerapporteerd worden.

Doubleclick For Publishers

DFP – rapportage

Alleen een statisch voorbeeld beschikbaar.

E-commerce

E-commerce – Rapportage. Omdat er vertrouwelijk omgegaan wordt met e-commerce data is er alleen een statisch voorbeeld beschikbaar.

Marktplaats

Marktplaats – Rapportage. Omdat er vertrouwelijk omgegaan wordt met deze data is er alleen een statisch voorbeeld beschikbaar.

Heeft u nog geen antwoord op uw vragen?

Twijfel niet om contact op te nemen met Indenty via +31 53 850 71 00 of via info@indenty.nl.