Rapportage Updates
Updates maart
We hebben een nieuwe AdWords widget:
- Het is nu mogelijk om de historische AdWords data toe te voegen. Een uitleg over hoe een widget toe te voegen is te vinden in de handleiding.
Updates februari
We hebben nieuwe opties binnen het menu:
- Dashboard weergave, dezelfde informatie op een andere manier weergegeven.
- In het menu kun je zelf de kleuren per rapportage in stellen
- Logo instellingen per rapportage (Indien beschikbaar)
Updates december
Nieuwe bron: Spotler (voorheen Blinker & MailPlus)
- Management informatie / Nieuwsbriefresultaten
- Klik hier voor een voorbeeld
Updates september
Nieuwe bron: Google Sheets
- Uw eigen data in de rapportage
- Klik hier voor meer uitleg en voorbeelden
Updates augustus
We hebben een aantal onzichtbare wijzigingen doorgevoerd:
- Bug fixes
- Verbeteringen
Het is nu mogelijk om “Google Mijn Bedrijf” als bron aan de rapportage toe te voegen. Dit gaat op dezelfde manier als de andere bronnen. Het hoofdstuk mijn bedrijf bestaat uit 4 onderdelen:
- Zoekopdrachten
- Vermeldingen
- Acties
- Reviews
Updates juli
Twee nieuwe bronnen:
MailChimp
- Gegevens over de verschillende campagnes
- Gegevens over de distributielijsten
Klik hier voor een MailChimp voorbeeldrapportage
Multi-channel trechters
- Ondersteunende conversies
- Beste conversiepaden
Een uitleg over wat dit zijn vindt u hier.
Klik hier voor een Multi-channel voorbeeldrapportage.
Filter mogelijkheden
Google Adwords | Google Analytics
- De mogelijkheid om te filteren op één of meerdere campagnes binnen AdWords zo kunt u over specifieke campagnes rapporteren.
- Binnen Google Analytics is het nu mogelijk om te filteren op segmenten.
Zie de handleiding voor een uitleg over het toepassen van filters.
Overige verbeteringen
- Datum Selector gewijzigd
- Mogelijkheid om KPI blokken “vergelijking met vorige periode” te verbergen
- Bij tabellen is het nu mogelijk om één of meerdere kolommen te verbergen
- Het onderdeel Facebook heeft nu ondersteuning voor periodes groter dan 90 dagen